Politica de returnare

Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului. Produsele deja primite trebuie returnate în ambalajul lor original. Prin deschiderea ambalajelor individuale în care au fost livrate produsele comandate înseamnă că sunteți de acord cu aceste condiții de utilizare și că produsele sunt cele comandate și corespund cerințelor dumneavoastră.

Puteți să luați contactul cu noi în acest sens în pagina Contact sau prin email la contact{@}podocosmetica.ro

Podocosmetica.ro va înapoia contravaloarea comenzii, în cel mult 30 de zile de la data informării în scris a retragerii din contract, doar într-un cont bancar furnizat de către cumpărătorul care invocă dreptul de retragere.
Suma înapoiată, cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (inclusiv ambalajul original ), să fie nedeteriorat, să nu prezinte semne de uzură și urme de asamblare , etichetele și documentele însoțitoare ale acestuia nu trebuie să lipsească, toate piesele primite nu trebuie să lipsească, în caz contrar returnarea sumei de bani devine imposibilă.

Dacă produsul returnat este deteriorat , are semne clare de utilizare și nu poate fi vândut ca un produs nou ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi diferența de preț dintre un produs nou și un produs utilizat, iar în cazul în care produsul este într-o stare în care nu îl putem re-vinde, ne rezervăm dreptul să refuzăm produsul.

Returnarea produselor se face obligatoriu după ce ne-ați notificat în scris, pe mail sau prin Poștă. Ne rezervăm dreptul să nu acceptăm primirea coletelor retur fără notificare scrisă prealabilă.

Costurile aferente privind returnarea produselor comandate vor fi suportate de către client “Clienții” sau “consumatorii” sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clienții cu personalitate juridică nu au dreptul să denunțe unilateral contractul, legislația în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.

În caz că nu sunteți satisfăcut de produsul comandat, schimbăm/înlocuim produsele cumpărate. În acest caz costurile de expediere spre client sunt suportate de emishop.ro Aveți obligația să ne notificați în scris asupra acestui aspect în 14 zile de la primirea coletului.

Descarca Formular Retur

 

Ai nevoie de ajutor?
Am citit si am înţeles Politica de confidenţialitate.